diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:29:40 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-04 17:41:57 +0200 |
commit | e51f1338cf135a94da1bc3ab5c2f8a3180e31cb6 (patch) | |
tree | 70208751edd77b070993ce00d67e238d0aeabefc | |
parent | 03e545635c26c3b6490c3578d0af2aa622609616 (diff) |
narrower target audience
-rw-r--r-- | worlding/_intro.qmd | 21 |
1 files changed, 9 insertions, 12 deletions
diff --git a/worlding/_intro.qmd b/worlding/_intro.qmd index 839735f..f657104 100644 --- a/worlding/_intro.qmd +++ b/worlding/_intro.qmd @@ -164,15 +164,12 @@ uden skelnen mellem forskellige lærendes varierende behov og kompetencer. ## Målgruppe -Vores primære målgruppe er universitetsstuderende, -da disse generelt har gode IT-færdigheder -og i forvejen anvender digitale værktøjer i deres læringsproces. -Vi anser Hypothes.is for at være mest relevant i den målrettede, -dybdegående læsning af tekster med større læringsdybde. - -Professorer er den sekundære målgruppe, -idet Hypothes.is kan give dem muligheden for at følge med i måden, -de studerende kontekstualiserer deres viden. -En vigtig del af værktøjets brugbarhed for lærings ligger dog i kollaborationen, -som primært er relevant for studerende. - +Vores primære målgruppe er IT-erfarne mennesker med behov for læring. +Dvs. oplagt unge og voksne studerende, +men også forskere og folk udenfor det akademiske miljø. + +Undervisere og forskere i pædagogik er en sekundær målgruppe, +idet den undersøgte læseteknik med den fornødne stilladsering +kan indgå bredere, +dels i studieforløb blandt mindre IT-erfarne, +og dels studieførløb hvor IT-faglighed indgår som læringsstof. |