diff options
author | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-05 20:37:29 +0200 |
---|---|---|
committer | Jonas Smedegaard <dr@jones.dk> | 2024-06-05 20:37:29 +0200 |
commit | 1955ec1dc232dee8a37bac45dc67804bf4353b01 (patch) | |
tree | f7179a9d3907162c450fc6c7537813f492fb8c34 | |
parent | ccbd2fb8ec327540fd8bdd899d04fbe0b26f04c9 (diff) |
rephrase intro of method
-rw-r--r-- | worlding/_method.qmd | 13 |
1 files changed, 8 insertions, 5 deletions
diff --git a/worlding/_method.qmd b/worlding/_method.qmd index 0e810d2..aad90c1 100644 --- a/worlding/_method.qmd +++ b/worlding/_method.qmd @@ -1,12 +1,15 @@ # Metode Vi undersøger teknikken 5-stjernet læsning -anvendt på den konkrete tekst @Schraube2024. -Vi evaluerer herefter, -om vi har lært noget om det materiale vi læste om. +ved at læse en større tekst som er udgivet for nyligt, +og evaluerer herefter, +om vi har lært noget om det vi læste om. -Teksten, vi undersøger læsningen af, er den konkrete tekst, -som udlægger teorien om tentakulær læring, @Schraube2024. +Teksten, vi undersøger læsningen af, er den konkrete tekst +@Schraube2024, som udlægger teorien om tentakulær læring. + +I vores vurdering af, om vi har lært noget, +anvender vi teorien om tentakulær læring [@Schraube2024]. Vi læser altså Schraubes udlægning af en læringsteori med to formål: Dels at forstå hvad læring er ifølge denne teori, |