summaryrefslogtreecommitdiff
diff options
context:
space:
mode:
authorJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-05 22:29:55 +0200
committerJonas Smedegaard <dr@jones.dk>2024-06-05 22:47:36 +0200
commit0cbd9c6d0a345be119885896865c2c346343d552 (patch)
tree88d1d77d343230f5181683dfc2bbbf69814c8a4c
parent64137d84bcc74fa3aa36f440792041b3bd851e83 (diff)
fix minor typos
-rw-r--r--worlding/_perspectives.qmd6
1 files changed, 3 insertions, 3 deletions
diff --git a/worlding/_perspectives.qmd b/worlding/_perspectives.qmd
index 2cc27ad..4d03a8b 100644
--- a/worlding/_perspectives.qmd
+++ b/worlding/_perspectives.qmd
@@ -4,15 +4,15 @@
Vores valg af metode --
at undersøge aktiviteter og processer hos os selv --
-har gjort det svært for os at skelne
+gjorde det svært for os at skelne
mellem os selv som forskningsobjekter og som forskere,
og vi er endt med en langt svagere dokumentation af vores proces
end vi havde forestillet os tidligt i planlægningen.
-Vi blev advaret undervejs om at metoden ville være risikabel,
+Vi blev advaret undervejs om, at metoden ville være risikabel,
og måske er moralen helt at undlade den tilgang ved fremtidige projekter,
men vi håber at de kommende semestres undervisning i metoder kan hjælpe,
-formodentligt mest oplagt metoder relateret til Aktionsforkning.
+formodentligt mest oplagt metoder relateret til Aktionsforskning.
## Evidens for læring