summaryrefslogtreecommitdiff
path: root/data
diff options
context:
space:
mode:
Diffstat (limited to 'data')
-rw-r--r--data/problemer.qmd10
1 files changed, 5 insertions, 5 deletions
diff --git a/data/problemer.qmd b/data/problemer.qmd
index a615879..35ffb0d 100644
--- a/data/problemer.qmd
+++ b/data/problemer.qmd
@@ -24,7 +24,7 @@ affiliations:
date: 2024-10-14
format:
revealjs:
- slide-level: 5
+ slide-level: 2
navigation-mode: grid
slide-number: true
preview-links: auto
@@ -116,7 +116,7 @@ og hvordan kan det påvirke de studerendes læring?
* **Skabelse (D&K)**: Model for APA kildenotation
* (**Data**: Litteraturlister i HumTek-23's Moodle-sider)
-### APA i Moodle - problemfelt
+## APA i Moodle - problemfelt
På [et studierådsmøde i foråret][HumTekBach_2024]
stillede en studerende det forslag,
@@ -130,7 +130,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi.
[HumTekBach_2024]: https://dagsordener.ruc.dk/vis?b3034ac9-ae41-4a18-a766-c362638b91b8
"Dagsorden til HumTek studierådsmøde d. 28. maj 2024"
-### APA i Moodle - problem
+## APA i Moodle - problem
1. **Hvordan kan en litteraturlistes "APA-agtighed" vurderes?**
2. **Hvor APA-agtige er HumTek-23's litteraturlister i Moodle?**
@@ -145,7 +145,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi.
Rod kan distrahere
:::
-### APA i Moodle - bilag: Rådsmødeforslag {.smaller}
+## APA i Moodle - bilag: Rådsmødeforslag {.smaller}
> Som studerende på Humtek skal vi følge APA styleguide
> i opsætning af litteraturlister i vores videnskabelige tekster.
@@ -163,7 +163,7 @@ og synes at antyde, at "rodet" har pædagogisk værdi.
> med at fortolke og reparere i Moodle-tekster og -links.
> [kilde: [HumTekBach_2024]]
-### APA i Moodle - bilag: Rådsmøderespons {.smaller}
+## APA i Moodle - bilag: Rådsmøderespons {.smaller}
> Det kan være en fordel for de studerende,
> hvis en Moodle-side er nogenlunde ens for de forskellige kurser.